БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

18.08.2018 г.

Снимки от Премиерата на ''Душа'' в София и Пловдив





Когато си затворих очите, за да не мога да виждам, Господ ме разтърсваше (разтревожваше)!
Когато оставях нещата на произвола, без да е редно, Господ ме разтърсваше!
Той ме разтърсваше с дума или знак и със звън дълбоко в съзнанието ми.
Той раздвижваше душата ми, за да ме направи човек, да ме направи цял.
Когато спях твърде много или твърде дълбоко Той поставяше тревожно видение в съня ми.
Когато се държах хладно и сълзите на брат ми не докосваха моето сърце Той ме разтърсваше.
Затова съм сигурен и затова знам, че Господ ще продължи да ме разтърсва.
Където и да отида, каквото и да правя Господ ще ме разтърсва.
В шепота на вятъра, в ритъма на песента Господ ще ме разтърсва, за да ме връща на пътя, на който принадлежа.
Ще раздвижва душата ми, за да ме прави човек, за да ме прави цял.

Tom Jones

Оригинала на песента: ТУК

1 коментар:

Анонимен каза...

Благодаря, Марти! Хубаво представяне на книгата🤗, само другия път им давайте на хората микрофон, че голяма мъка така!