БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

20.03.2014 г.

Една истинска история

Мислите, че трудно да си платим сметките ли? Че често не можем да си купим храната, която ни се яде или лекарствата, от които имаме нужда? Че колегите ни се отнасят лошо с нас, че шефът ни е несправедлив и т.н... 
Нека 'сверим часовниците си'.
Вчера, преди обед, по радио 'Premier Christian' попаднах на следната история:
Една жена от Северна Корея е написала писмо, което по чудо, е стигнало до медиите на запад. Тя и семейството й са християни. А това в Северна Корея е нещо като държавна измяна. Поради това мъжът й е вкаран в затвора измъчван е, и е убит. Дъщеря й също е затворена, защото не се отказала от вярата си, и (забележете!) била е уморена от глад! А тази жена дори няма Библия, има само няколко страници, които от години препрочита. Поводът за писмото й е смъртта на дъщеря й! В него тя пише, че Северна Корея е най-лошото място за християните на земята. И, че сега те чака да бъда екзекутирана също, и то само защото е християнка, но (забележете пак!): ''Аз знам, че всичко тук е временно и че скоро ще съм отново с мъжа ми и дъщеря ми - пише тя, - а вярата ми пък е по-силна от всякога, само ми е мъчно за народа ми''.
Предаването завърши с призив слушателите да дарят средства, за да се изпратят Бибилии в Северна Корея.
Сега сравнете тази потресаваща драма с нашия живот.
И ще се събудите, а коментарите ще са излишни.

1 коментар:

Анонимен каза...

Св. Анатолий Оптински: ''Нищо в животът ни не става случайно!''
По Божия промисъл се запознах с писателят Мартин Ралчевски, а скоро след това и с две от книгите му. Мислите и чувствата които предизвикаха в мен, бяха все едно четях любими ми книги. Истината е в Бога, а не в нас!
В романа ,,Измама,, се разказва за човек измамен, че всичко свършва в този свят. Божият промисъл му дава шанса в лицето на православен свещеник, да разбере, че душата е вечна и, че Господ иска всички да се спасим, но и че това зависи единствено от нашата свободна воля! Пътищата са само два – с Бога и произлизащата от него вечна радост, или с бащата на лъжата и измамата. Кой път ще избере главният герой?
,,30 паунда,, е книга която ме развълнува много, защото в двамата герои видях по нещо от себе си. С напредването на действието, в мен се породи онова усещане за което винаги съм смятал, че е едно от Божийте проявления. Когато се случи чудото с мен и по Божията милост повярвах, чувството тогава бе толкова силно и разтапящо сърцето, че щом реша да го опиша с думи, винаги стигам до невъзможността да го сторя. Така и сега четейки книгата на моя брат в Христа изпитвах същите чувства и това от момента, в който се случи за пръв път, за мен лично е гаранция за истинност!
Пожелавам му Господ да му дава време и сили. Време, за да устои на месомелачката, в която сме натикани за да не ни оставя именно време да се спрем и да се замислим за смисълът на живота. И сили, с които да противостои на духа заблуда, който дух се разпростира над все по-вече хора в днешно време. Диян Стойков