БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

1.12.2014 г.

МНЕНИЕ

 
Предлагам Ви едно читателско мнение за ''Безкрайна нощ''.
Някои казват, че когато човек пише не трябва да търси обратна връзка от читателя.
Аз не съм съвсем съгласен, защото чрез това авторът си 'сверява часовника' така да се каже. Така той разбира постигнал ли е целта си, или е далече от нея. Къде е успял и къде е сбъркал. Но най-важното – докоснал ли е сърцето на читателя по някакъв начин.
 
Вижте мнението на Веселина Филипова във Artcafe book library:
 
ТУК


 

3 коментара:

Анонимен каза...

Отдавна имах намерение да те поздравя за поредното "разтърсване"на общественото съзнание чрез сборника ти с разкази, така както се разтърсва заспал, или пиян, или дрогиран, с една дума, някой, който е в ступор...но понеже и аз се оставям да ме носи инерцията, ха днес, ха утре, не знам кога щях да се наканя. Но когато прочетох "Причина-следствие" не можах да се сдържа...Вярвай ми, аз иначе съм кротък човек, но в такива моменти, когато поради човешко бездушие и затъпяване страдат невинни безпомощни същества, независимо дали са хора или животни, ми иде да убия някого...Наистина, ние правим ад от соботвения си живот, който всъщност е дар, и заедно с нас без вина страда цялото творение! И никого не бива да виним за пустинята вътре в нас и около нас, която сами сме си направили...Благодаря ти за поредния тревожен вик, макар и да ти изглежда самотен! Има кой да го чуе, вярвам в това. Бъди здрав и продължавай да ни будиш!

Анонимен каза...

Да си призная стреснах се! Утре хуквам по книжарниците,защото до като се чудех с какво да си купя хляб,съм те пропуснала. Днес мога да си го позволя. Междувременно ще продължа на висок глас да споделям свето ДА и НЕ.

Анонимен каза...


Благодаря Ви! За всичко. Вашта книга отвори не врата, а Порти!
Много сте ни помогнал и помагате непрекаснато ....вярвам Бог е с Вас и с нас.
Мъчно ми че не мога да намеря мачин да купя Всички Ваши книги от US...
Оn line iskat 26$ plus 5$ dostavka za Vashite knigi??!!
Ot BG!
Tova e FYI

Iskra