БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

6.11.2022 г.

33 цитата


33 цитата  /33 qutes by Martin Ralchevski/ 

Двуезична версия - Bilingual version


С голяма благодарност към тези, които направиха това видео.


Ако не говориш (не се молиш) на Бога в този живот, рискуваш и Той да не ти говори във вечността.“

„Бог обича смирените. Помни това, когато спориш.

„ Хомосексуалността не е вродена. Внимавай как и в какво обвиняваш Бога.

„Невидимото за очите не е липса на битие. Всеки, дълбоко в себе си, знае, че има Бог.“

Гледайте видеото:  ТУК

Вижте и: ТУК

Статия на английски за "Не затваряй очи" в The European Times:  ТУК

''Не затваряй очи'' в 30 сек. ТУК


9 коментара:

Анонимен каза...

Знаете ли, благодаря на Бог, че имаме съвременен християнски писател и съответно художествени християнски романи. Аз за други такива автори не зная. В момента чета "Смисълът в живота" и ще я дам на още няколко човека да я прочетат. Тя е близка до живота, пъстра, чудата. Жалко, че нямам възможност да си закупя всички Ваши книги.

Анонимен каза...

Прекрасно направено видео! Трогателно! Браво, Марти!!!

Анонимен каза...

Изгледах видеото веднага, някои от цитатите и аз ги използвам. В момента дочитам "30 паунда" и това, че винаги има някой, който иска да ти помогне ми стана любимо😊
В последните дни така се случва, че в разговори с различни хора, на различни теми чувам думи от рода на "Всичко съм си постигнал сам, нищо не ми е паднало от Бога", "На Бог се оповавам понякога, но не може за всичко."
Та се зачудвам, защо сме станали толкова самовлюбени и самонадеяни. Ако не се опомним и смирим ще има да си трошим още главите. Хора, които са били благословени със сбъдване на мечти не виждат Божията ръка. Заслужаваме си всеки урок! Не умеем да четем между редовете, не се учим.
Когато изчета всичките Ви романи ми се иска да препрочета някой пак. Първото четене все е на един дъх и ми е интересно, дали има моменти, които са ми убегнали.
Рени

Анонимен каза...

Българският Достоевски!

Анонимен каза...

Драги Марти, твоите 33 цитата са забележителни!

Приключих с четенето на "Не затваряй очи" вчера. Незабравима книга, незабравим писател, незабравим приятел, само това мога са кажа за теб, мил и всеотдаен човек.

От книгата стр.257/258 ще останат завинаги в мен! Тази молитва е в сърцето ми. А последните думи с които завършваш книгата ме разплакаха.
Георги

Анонимен каза...

Всичките трябва да ги имате!!!! От първата до последната!!! С. Великова

Анонимен каза...

От тези цитатити не ми хареса само този в началото за жените. От книгите нямам само "Полубогиня" и "Емигрант". Не мога да ги намеря, остава да чакам нов тираж.

Анонимен каза...

А вяра е жива представа на онова, за което се надяваме, и разкриване на онова, що се не вижда.
Послание на св. ап. Павел до Евреите 11:1
Наскоро прочетох "Не затваряй очи" на Мартин Ралчевски. Книга за истините на вярата, силата на вярата и чудото на вярата. Лъч светлина в мрачината на неверието.
Повествованието е без излишности и не обременява, но задържа вниманието. Книгата изобилства с библейски цитати и примери от житията на светиите и православното богослужение. Характерни герои, оставащи в съзнанието.
Николина умира, но нейният брат, отец Павел, вярва неотстъпно, въпреки природните закони, и не спира да се моли.
Вярата е зрението на душата. А молитвата... Без вода, земята става пустиня; без молитва пустее душата.
Павел стана от мястото си, наведе се над сестра си и я загледа отблизо. Смъртта витаеше във въздуха. Бе въпрос на часове тя да си отиде. Противно на всяка логика обаче, той отказваше да повярва очевидното...
- По молитвите на Света Богородица, на св. Николай и на всички светии, Господи Иисусе Христе, запази я. Не я оставяй на смъртта... - започна да се моли тихо той.
Предстоеше им тежка нощ.
Мартин Ралчевски, Не затваряй очи, с. 230
По молитвите на св. Николай, Боже помилвай ни.
Честити да сте, именници!
Благословен празник, братя и сестри!
Радослав Йовчев

Анонимен каза...

Марти, прочетох книгата, благодаря. Втората половина ме грабна и трябваше да е прочета на един дъх. Както винаги, в книгата ти има много добри послания.
Застъпил си и си дискутирал актуални теми.
Образа на странджанския отшелник Петър е много добре изваян.
Не мога да не призная, че си поплаках също.
Само не знам края дали не е прекалено дързък, но това е само мое мнение. Аз съм само една грешница.
Поздравления!