БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

23.02.2022 г.

Ново издание на „Измама“

Новото издание на „Измама“ е продиктувано не само от интереса към книгата, но и от нейната значимост и непреходност. Макар че действието се развива в България, темите тук са общочовешки. Те нямат време, място и държава. Но това е Мартин Ралчевски – талантлив, вярващ, сантиментален и искрен до болка.

издателство Еделвайс


Красноречиво този разголващ роман ни показва, че във всеки от нас се крие малък герой, но също така поставя и изключително сложните въпроси – какво всъщност е геройството и каква е цената на човешкия живот?

д-р Росица Колева


Искам да благословя този роман. Защото – както е казал Джон Дън – не питай за кого бие камбаната – тя бие за теб! Един млад мъж иска да спаси своето дете. Като му подари живота си. Това е толкова силно, че смразява и обезоръжава!

Калин Терзийски


Преиздаденият роман е вече по книжарниците. 

Може да се поръча също и от сайта на „Еделвайс“: ТУК

Откъс от романа: ТУК

От вестник "Труд": ТУК



3 коментара:

Анонимен каза...

Това беше първият Ваш роман, който прочетох. И вече съм Ваш фен.

Анонимен каза...

Надявам се да имам още един шедьовър в своята домашна библиотека. Г-н Ралчевски, слушах романа "Измама" на аудио запис, но при възможност, за мен ще бъде чест да го прочета и словом. Георги Тодоров

Анонимен каза...

При мен е вече новото издание на невероятния роман "Измама" от любимият ми български автор Мартин Ралчевски. Тази книга, както и останалите му остават завинаги в душата ми! Той е прекрасен приятел и писател!