БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

30.04.2022 г.

ПОКАЕН КАНОН и Ден на християнското семейство

 ПОКАЕН КАНОН към Господ Иисус Христос.

(нов запис)  ТУК

"Помилуй ме, Боже, помилуй ме. Сега аз, грешният и претовареният, пристъпвам към Тебе, моя Владика и Бог. Не смея да погледна към небето, но само се моля и викам: Господи, дай ми ум, за да оплаквам горчиво делата си. Изповядвам Ти, Спасителю, всички грехове, които сторих, и раните на душата и тялото ми, които вътрешни убийствени помисли ми причиниха. Спасителю, като Бог прости всичките ми волни и неволни, явни и скрити, съзнателни и несъзнателни грехове, очисти ги и ме спаси..."

Ден на християнското семейство. Интервю на Дарина Григорова, БНР.  ТУК


3 коментара:

Анонимен каза...

Марти,здравей
Съвсем внимателно прочетох поста във фейсбук и съм съгласен с него, в отговор на поста й,ти казваш "Чувствам се като предател", но ще си позволя да ти кажа че тези думи ме накараха да се разчувствам,защото в теб приятелю не виждам предателство,напротив ти успяваш с твоята всеотдайна обич към Бога да дадеш на нас твоите читатели,а лично за мен като много мил и скъп приятел,приемам твоята обич както каза към всички,аз действително те обичам като приятел съвсем съзнателно и чистосърдечно.
Марти,аз действително те имам като част от моето семейство и ще продължавам да те имам завинаги в сърцето си като един незабравим за мен приятел.
Макар че сме далеч един от друг,ти присъстваш в мислите ми особенно когато по една или друга причина не се чувствам добре,само при мисълта за теб,всичко в мен оживява.
Прости ми за откровенноста,но аз действително те обичам приятелю,ти си човека който с твоите книги ме изпълваш с вярата към Господ и ми даваш сила и енергия.Знаеш че съм емоционален и сантиментален. Благодаря за Покайния канон също.
Бъди благословен приятелю!

Анонимен каза...

Много жалко, че именно човек като вас не разбира нищо за причините за войната в Украйна и е против нея. Ставате смешен, а и жалък, че не подкрепяте Русия! Истината е на страната на Путин! И.

Анонимен каза...

Заглавието на новата книга "Не затваряй очи" е много красиво. Очаквам я с нетърпение :)))