БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

24.01.2015 г.

ЗА ПРИЯТЕЛСТВОТО И ПРЕДАТЕЛСТВОТО

 
Познавам един човек, който работи в компания за коли под наем, за няколко години удари три коли и причини сериозни финансови и материални проблеми на компанията, но иначе е вежлив, усмихнат и всеотдаен и... беше повишен заради това. А един друг пък е тих, кротък и само си гледа работа, не се хили, нито натрапва, но и никакви щети не прави, но...
това не се харесва.
Пиша това, за да не си помислите, че лакейството е само българска черта.
Има го по май по целия свят.  
 

1 коментар:

Анонимен каза...

Днес съм в племето на обслужващите, но преди няколко години аз бях човекът, който избираше. По темата, не бих назначила и сина си, ако е в ущърб на работата:))) Впрочем и това ми мина през главата, резултатът беше отчайващ, просто тази сфера на изява не беше оптималната за сина ми. По-късно, той намери себе си, надявам се!:)))