БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

1.01.2019 г.

Нова Година


Да е благословена и мирна новата 2019 г.
Господ да пази и закриля всички, които Го обичат и които страдат несправедливо!
Нека целите ни са по-обикновени, да сме по-смирени и да помним, че сме тук временно.
Обичайте се, прощавайте си и никога не забрававяте, че сте християни и българи!


НОВАТА ГОДИНА
Архимандрит Серафим (Алексиев)

Безименна идвам. Вий дайте ми име!
И празна дохождам. Вий дайте в мен плод!
Такава ще бъда, каквато сами ме
изваете вие в своя живот.
Щастлива наричат ме Нова Година
онез, що не знаят, че празен съм съд.
Аз пусто поле съм, което в градина
цветуща превръща единствен трудът.
От мен радост чакат онези, които
в съдбата измамна са вдали сърце.
Аз буен поток съм и в моето корито
се крий златен пясък за смели ръце.
Аз взимам и давам. Въздигам и свалям.
Аз водя към Бога, към ада влека.
Аз чистя душите и в грях ги окалям.
Аз давя и къпя — чудата река.
Безименна идвам. Вий дайте ми име!
Безлика дохождам сред вас във света.
Такава ще бъда, каквато сами ме,
о, люде, отпратите към вечността.


Поздравявам ви с тази песен:
ТУК

6 коментара:

Анонимен каза...

Честита и Благословена от Бога Нова Година, Мартин - на теб и твоето семейство! На многая лета.

Анонимен каза...

На многая и благая лета!Нови вдьхновения и с Божието благословение нови творчески успехи! Таня

Анонимен каза...

Нека е мирна и здрава зе теб и твоите близки!

Анонимен каза...

Чета „Душа“... Бях прекъснала за няколко дни... и днес се "завръщам" към твоята /Душа/.... Започвам да чета за тримата приятели Ники, Емо и Йордан... Повярвай ми точно от такава тема беше привлечено вчера вниманието ми, гледах серия от програми където учени се опитваха да дадат отговори...и т.н и т.н....
Искам да кажа, че се получи нещо като потвърждение... Когато си задаваш въпроси и хоп отговорът идва. ПОСЛЕ....преминавам към следващ разказ...чета в обратна посока и попадам на историята за Митко. И да, докторът е трябвало да премахне бъбрека...хора живеят с един бъбрек...И тук също "съвпадение".
Много е насърчително че си събрал и описал тези разкази, повечето истински истории. Като свидетелство е.
Бъди жив и здрав ти и семейстовото ти и нека Св. Ксения Петербурска да ви закриля.

Анонимен каза...

Поздрави от мен за прекрасните книги, които си написал!
Искам да те помоля относно следните книги:
'Измама', 'Емигрант', 'Горски дух','Безкрайна нощ', 'Полубогиня'.
Тъй като не мога да ги открия в наличност по сайтове и в книжарници, би ли могъл по някакъв начин да ме насочиш къде да ги намеря, било то и втора употреба(срещу заплащане).
Имейла ми е:
aatanasov692016@abv.bg
Моля те пиши ми на пощата и ще ти изпратя и тел. номер за връзка.
Предварително благодаря!

Блог на Мартин Ралчевски каза...

Отговорих Ви на имела. 👍🏻