БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

10.08.2022 г.

"НЕ ЗАТВАРЯЙ ОЧИ" - снимки и видеа

    Скъпи приятели, долу може да видите снимки и видеа от представянето на „Не затваряй очи“. Благодаря сърдечно на издателство „Еделвайс“ и на всички, които дойдоха на тези срещи и с които разменихме думи на утеха и духовна надежда. Благодаря и на всички, които вече прочетоха книгата и на тези, които тепърва възнамеряват да я четат. Вложих в нея цялото си сърце и душа. Надявам се да ви хареса. Обичам ви!

    Книгата е налична във всички големи книжарници в страната, но за поръчки онлайн с безплатна доставка може да ползвате връзката на „Еделвайс“: ТУК

    За поръчка от Англия вижте: ТУК

    Представянето в София: ТУК

    Още от представянето в София /BGNES/: ТУК

    Представянето в Бургас: ТУК


С о ф и я









Б у р г а с
 




10 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря за снимките! Прочетох новата Ви книга на един дъх! Безмълвна съм. За мен тя е най-добрата Ви книга, а може би и "Смисълът в живота".

Анонимен каза...

Здравейте! Книгите Ви са пробуждане и надежда. Благодаря Ви за тях. Вярвам, че "Вечност" спаси живота на малката ми дъщеричка. Бъдете здрав и вдъхновен! Бог да Ви благослови! Разказвам тази случка от нашия живот на приятели, които са се обезверили. На 19.12.21 вечерта нашата Райна, която тогава беше на 11м направи фебрилен гърч, нещо което ни се случва за първи път (Райна е третото ни детенце). Уплахата беше голяма,но съм запозната какво се прави в случай на гърч и запазихме сравнително самообладание, съпругът ми звънна на 112,аз държа детето полегнало настрани,за да не се задави от слюнките и изведнъж Райна спря да диша - тялото се отпусна, лицето почерня за секунди. Все едно ада видяхме. Опитахме изкуствено дишане, доколкото имаме такива умения и нищо. Ванко все още се обясняваше по телефона какво точно се случва с детето. Грабнах Райна и излязох на терасата, коленичих и започнах да се моля на Бог да ни върне детето, молех се с цялото си сърце, защото бях прочела във "Вечност", че майчината молитва е най- могъща. И Бог ни я върна, стана си чудо. Вярвам в това, знам, че стана чудо. Знам и защо стана този гърч- както казах Райна е 3то дете, когато разбрах, че съм бременна сърчицето ѝ вече тупкаше, бяха се оформили крачета и ръчички, бях в шок. Не исках 3то дете,тъкмо вече щях да сбъдна мечтата си да бъда студент. Но и през ум не ни е минавало да не я раждам. Трудно свикнах с мисълта за нея, но записах и университет. Бременността беше сравнително лека,Райна се роди лесно, прекрасна, бяла- ангелче. Но аз все я наричах "мамина Нежеланка" и всеки път, когато е неспокойна,а аз съм недоспала и изнервена ѝ казвах уж на шега,но и не толкова "Никой не те е карал да се раждаш" и малко преди гърча казах нещо подобно и когато се случи той разбрах защо се случи - Бог ми показа колко бързо всичко може да се промени и "Нежеланка" да я няма. Оная вечер аз я пожелах, измолих си я!
Благодарение на Вашите книги се стремя да съм по-смирена и да съм по-внимателна в действията и думите си. Ходих и да се изповядам. Много съм благодарна, че попаднах на творчеството Ви. Когато започна суматохата покрай Ковид, знаех, че трябва с вяра в Бога, нали съм чела "Антихрист". Благодаря Ви от сърце!
Само ще вметна едно малко допълнение- когато родих Самуил, Калина каза, когато той стане колкото мен на 4г ще имаме бебе момче и ще се казва Райна. Сега Калина е на 9 и половина, Самуил почти на 6, а Райна на 1г и половина.

Анонимен каза...

Пак съм аз. Така или иначе днес след видеото бях решила , срам- несрам, да споделя и случката със Самуил. Самуил беше на година и половина когато падна от втория етаж на къщата на село. До леглото има едно малко прозорче около 70см на 40см, леглото е русенско. Свекърва ми оставила прозореца отворен,за да се провери. Аз и Самуил играем на стълби - той се качва и слиза, аз го чакам долу. Качи се, но влезе навътре. Хуквам по стълбите нагоре, знам че няма защо да се тревожа, но все пак. Влизам в стаята, комарникът се люлее. Самуил лежи по средата на двора. Зачудих се дали да скоча , за да стигна по-бързо или да тръгна по стълбите. Тръгнах по стълбите. Слизам долу, Самуил леко плаче, тръгваме към спешното във Варна. Той заспа в колата. Обяснявам на лекарите какво е станало. Събраха се различни специалности и питат къде е детето. А Самуил търчи из кабинета. - Ами това е детето. Последва обстоен преглед и на него му нямаше нищо освен малка синина, около 1стотинка, на бузата. Беше паднал в пръстта на около 3м от къщата, под прозореца има бетонна пътека. Как е летял - според мен е бил понесен до там. А на леглото, на което се е качил, не можеш да се качва, защото е високо,научи се да се качва чак на 2г и половина .
Извинявам се,ако ви досадих, но много исках да си го разкажа на някой, който ще повярва в нашите чудеса без да търси логични обяснения и физични закони. А и отново много Ви благодаря за Вашите книги!

Анонимен каза...

Книга за затворените очи, които отварят очи! Как ми се искаше да не свършва. Всяка дума е писане не с ръка, а със сърце! Обичам книги, в които писателят е вложил цялата си душа. Точно това усещах докато четях тази книга. Това е поредният Ви шедьовър. Вече не зам коя от всичките ми е любима. Ваня.

Анонимен каза...

Уникално !!!

Анонимен каза...

Точно за 4 вечери прочетох новата книга "Не затваряй очи" на един от най-любимите ми български автори Мартин Ралчевски!
Върховна книга, с извиращи от нея Свръх Вяра и Надежда, и Любов, и Доброта! Книга за душата и молитвата! Книга съкровищница!
Благодаря на Мартин за нейното написване, за емоционалността, за примера, който ни дава чрез героите! Благодаря на Бог, че я имам, докоснах се до нея и прочетох!
Книгата я препоръчвам с две ръце, оценката ми за нея е безкрайно висока!
На автора, който е и мой безценен Приятел желая здраве, още много успехи и Божията благодат да бъде с него и близките му!
Марти, Ти си уникална личност!

Николай

Анонимен каза...

От известно време мисля много упорито каква наистина трябва да е любовта между хората, която Бог иска да имаме, защото тя би трябвало да надвишава човешката любов, която е "по приятности" симпатии и пр.? И отговор получих най-неочаквано от тази Ваша книга. Защото всички сме едно, за това сме създадени и това е тайна, която трябва да открием...
Един ден всички родени от Бога трябва да бъдем една душа и едно сърце в Божията любов и душата предчувства това. Знае за това съкровище. Защото след това да обикнеш Бога с цялата си душа, другата необятна, съкровено и свещена бездна е да обикнеш ближния като себе си. Аз се уча все още, падам и ставам, но малко по малко я откривам и се престрашавам, защото да обичаш така е страшно, несигурно и жертвено. Но Бог точно това иска от нас. А книгата сега ми преподаде неочаквано малък урок.
Ближен ти е този, който има нужда от теб, казва Господ. Колко гениално просто е.

Анонимен каза...

Книгата ме плени и обнови духовно! Марти, препрочитам твоите романи, защото в тях аз намирам нещо което не съм имал преди да те познавам - вяра и любов към Господ, може да ме апострофираш че вярата в Бога не е шахматна дъска където се редят цар до царица и т н., но това което научих от твоите романи е, че човек като ги прочете започва да вярва в Бог от дъното на душата си. С цялото си откровение пред теб, ти и твоите книги ме промениха... преди това ходех на църква като един неук мирянин, а сега прекрачвайки прага на църковния храм влизам с думи изречени от душа: Господи, влизам този храм, защото знам че Ти си тук, че Ти прощаваш всекиму и за всичко, прости ми и на мен ако съм съгрешил.

Анонимен каза...

Доста си поплакох докато я прочета. Чувствам се наставен в Господния път, утешен, насърчен и вдъхновен. Благодаря!

Анонимен каза...

Не можах да я оставя тази Ваша книга. Бих искала да получа автограф и да се запознаем, когато сте в София и да организираме среща с хората от нашата църква.