БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ

БЛОГ НА МАРТИН РАЛЧЕВСКИ
Мартин Ралчевски

18.11.2020 г.

ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА НА КНИГИТЕ МИ ПО СВЕТА

 Скъпи приятели,

благодарение на новата интернет-платформа Chetem-bg.com четири от моите книги: „Безкрайна нощ“, Горски дух“, „30 паунда“ и „Смисълът в живота“ вече могат да бъдат поръчани и доставени в почти всички държави по света! Надявам се в бъдеще и другите ми книги да бъдат добавени там. Заплащането на доставката е през PayPal и е около 30 лв., което не е малко, но добрата новината е, че независимо от бройката на поръчаните книги, ако те са предназначени за един адрес, цената не се променя!

За повече информация и поръчки следвайте връзките:

„Безкрайна нощ“ 

Горски дух“ 

30 паунда“ 

Смисълът в живота“ 

Благодаря.


4 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря сърдечно. Точно от това се нуждаех и се чудех как.
Таня.

Анонимен каза...

Марти, книгите ти са шедьоври и е цяло богатство да са в библиотеките ни!
Благодаря ти!
Бъдете здрави всички в къщи! Поздрави!

Анонимен каза...

Каква хубава новина!!!!

Анонимен каза...

Това са чудни книги! Но никой не се замисля и сами потъваме в тиняната на материалното ежедневие за съжаление! Дали, защото съм била дете и не съм разбирала много ,но ми се струва че тогава хората вярваха в Господ и го почитаха повече от сега, имаше смисъл и тържественост да влезнеш в църква да се помолиш ... сега е някак си модерно , както когато всички си копуваХа черните гривни направени от възли и съединени с кръсче , 90 % от хората го правеха защото е модерно...Срам и мъка и то голяма , баба ми ме научи на всичко което знаех , тя вярваше много, слушах разказите и с широко упулени очи и отворена уста и не исках да свършват , това бяха моите приказки за лека нощ , даже сега докато пиша се сещам че ми разказа че е срещнала Св Богородица и беше толкова вълнуващо...Благодаря отново.